عرضه خودرو در بورس به نفع خودروساز یا خریدار؟

عرضه خودرو در بورس به نفع خودروساز یا خریدار؟

به گفته گزارشگر اقتصادی IRNA ، یکی از روش های فروش خودرو ، به همراه نقاشی و سایر فرصت های پیروزی ، مبادله کالا است که کارشناسان معتقدند تنها راه ورشکستگی ، ترویج تولید و کشف قیمت ها در شرایط بحرانی است.

انتشار لوازم اتومبیل در بورس اوراق بهادار در سال ششم و تعدادی از اتومبیل در بورس اوراق بهادار منتشر شد. این آزمایش نشان داد که قیمت خودرو در بورس اوراق بهادار حدود 2 درصد کمتر از بازار آزاد بود ، اما شورای رقابت توسط شورای رقابت جلوگیری شد.

عرضه خودرو در مبادله کالاها راهی روشنی برای تأمین و تسریع کالا است که منجر به حذف لیست های انتظار طولانی برای برنده شدن در قرعه کشی و بهره مندی از خریدار می شود. از طرف دیگر ، این نوع فروش برای تولید و بهبود کیفیت تولید کنندگان خودرو به نقدینگی بیشتری می رسد.

تعداد عرضه اتومبیل در بورس اوراق بهادار هفته گذشته توسط مدیرعامل ایران خودو مطرح شد و موج جدیدی در جامعه ایجاد کرد. در پی این موضوع ، جلسه بورس اوراق بهادار ایران با مدیرعامل و مدیران اجرایی ایران خمرو از این شرکت درخواست می کند تا محصولات خود را در بورس اوراق بهادار تهیه کند و تمام زیرساخت ها را منعکس کننده جدی بودن ایران ، Khodro ، برای تهیه اتومبیل در بورس اوراق بهادار باشد.

با این حال ، سید جاواد جهرمی ، مدیرعامل بورس اوراق بهادار ایران ، توسط شرکت های خودروسازی به عنوان شرط انتخاب مجدد ماشین توسط “برنامه تأمین” به شهادت رسید. اما تنها مرجع صالح برای تعیین یا عدم شامل محصولات در لیست قیمت گذاری ، شورای رقابت است.

علیرغم موضوعات مطرح شده توسط سازندگان خودرو و کارشناسان خودرو در مورد تأمین اتومبیل در بورس ، شورای رقابت هنوز پاسخ نداده است ، در حالی که شورا باید به عنوان تنظیم کننده نقش قانونی در قیمت گذاری داشته باشد.

ما در مورد ضرورت تهیه خودرو در مبادله کالا با امیر حسن کاکای ، یک متخصص خودرو و عضو دانشکده مهندسی خودرو و آراش مهابینگاد ، دبیر انجمن صنعتی همگن در کشور بحث کردیم.

ماشین را در بورس سهام برای تولید کننده خودرو یا خریدار نشان دهید؟

تأمین اتومبیل در بورس اوراق بهادار فقط راه خروج از بحران

امیر حسن کاکای متخصص در بازار خودرو است وی در مصاحبه اختصاصی با گزارشگر اقتصادی IRNA ، می گوید: ایران جودرو و سیبا در شرایط بحرانی ناشی از هشت سال سیاست اشتباه است ، اگرچه این ضرر روز به روز در حال افزایش است.

وی اضافه می کند: اکنون ضررهای انباشته شده این دو اتومبیل حدود 6 تریلیون دلار است که هر روز هزینه های افزایش یافته است. اگرچه دولت قیمت ها را به روز نمی کند و اکنون حدود سه ماه پس از سال است ، اما قیمت ها به روز نشده و هزینه ها 5 ٪ افزایش یافته است.

“سال گذشته ، دولت دولت ایران خمرو برای بخش خصوصی که سال گذشته باقی مانده بود ، طبق قانون تجارت ، هیئت مدیره حق ندارد حقوق سهامداران را نقض کند و باعث ضرر شود.”

وی ادامه داد: اگر خودرو اتومبیل با شرایط فعلی و قیمت های گرامری تولید کند ، ضررهای انباشته شده را افزایش می دهد و در صورت تولید تنش ها ، و بنابراین سازنده خودرو مسدود شده است و باید بهترین راه را برای خارج شدن از وضعیت بحرانی انتخاب کند.

کاکائی اظهار داشت: تهیه ماشین در بورس یا شکایت دولت یکی از مهمترین راه های قانونی برای غلبه بر بحران است. طبق قانون شرکت خودرو ، این امر می تواند دادگاه عدالت اداری دولت را تحت پیگرد قانونی قرار دهد ، اما دولت بودجه ای برای جبران خسارت های انباشته شده خودرو ندارد ، که این یک مسیر منطقی نیست ، اگرچه قانونی است.

تصحیح قیمت در بازار خودرو با ارائه بورس

وی گفت: “این راه حل حقوقی تنها راه برای خارج شدن از رکود و در طولانی مدت ماشین و خریدار است” ، با اشاره به اینکه نمایش ماشین در مبادله کالا منجر به کشف قیمت های واقعی در بازار و افزایش تولید می شود.

کارشناس خودرو می گوید: “در ابتدای ماشین ، خواهیم دید که قیمت ها بهبود می یابند و قیمت کارخانه ها افزایش می یابد و خریدار سود کمتری می کند ، اما این باعث افزایش رونق و تولید نقدینگی در شرکت های خودرو می شود.”

وی تأکید کرد: اگرچه خریداران در مرحله اول شکایت می کنند ، با گذشت زمان ، با قیمت پایین کارخانه و قیمت بازار آزاد ، بازار بازار را متعادل می کند و تولید کنندگان خودرو می توانند برنامه های اصلاحی با کیفیت بالا ، تنوع و ارائه محصولات جدید ، خدمات ، رقابت و رقابت را ارائه دهند.

کاکائی به دلیل افزایش نقدینگی تولید کنندگان خودرو ، توسعه فناوری و رقابت سازنده را اعلام کرده است و می گوید: چند سال به دلیل رقابت می گذرد ، مجتمع ها سازندگان خودرو را قرار دادند با این حال ، تولید کنندگان خودرو برای افزایش رقابت در بازار باید فناوری ها و فناوری ها را توسعه دهند که هدف آن افزایش نقدینگی است.

این کارشناس می گوید: “اکنون به دلیل مذاکرات طولانی مدت ایران با ایالات متحده ، بازار راکد است و قیمت دلار در حال نوسان نیست و بنابراین بهترین زمان برای بازاریابی بورس و از بین بردن قیمت های دستوری این است که قیمت بازار خودرو به دلار بستگی دارد.”

ماشین را در بورس سهام برای تولید کننده خودرو یا خریدار نشان دهید؟

کاهش شکاف قیمت کارخانه و بازار اتومبیل رایگان با نمایش در بورس اوراق بهادار

Arash Mahahabngad ، دبیر انجمن صنایع Homoing همچنین وی با بیان اینکه قیمت کارخانه و کاهش قیمت بازار آزاد با بازار سهام ، به ایرنا گفت: ” اکنون تولید کننده افراد گران قیمت را از دست می دهد و خریداری می کند. این پایه بازی باید تغییر کند و اصول این است که قیمت ها را آزاد کنید و در بورس اوراق بهادار نمایش دهید.

وی می گوید: تأمین ماشین در بورس اوراق بهادار روشی قانونی است که اکنون تنها راه نجات صنعت در شرایط بحرانی است.

وزیر انجمن صنایع Homoing در Nero و سازندگان خودرو: در گذشته ، ما تجربه ای در تهیه ماشین در بورس اوراق بهادار داشتیم که مورد استقبال خوبی قرار گرفت و مردم 5 ٪ از اتومبیل هایی را که کمتر از بازار آزاد ارائه می شدند خریداری کردند و این به نفع خریدار بود.

وی گفت: “بدهی های سازندگان خودروهای بزرگ به الزامات زنجیره تأمین قطعات حدود 6 تریلیون دلار است که نمی توانند ضررهای انباشته شده را بپردازند.”

Mohebbi Nejad می افزاید: اتومبیل های پس انداز در تبادل کالاها یکی از راه حل هایی است که باعث افزایش نقدینگی تولید کنندگان خودرو و افزایش تولید می شود.

منبع: https://www.irna.ir/news/85851512/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1